välkommna!- Therese

2012-04-27 | 14:10:38 | Kategori: Therese- okategoriserat | 2 kommentarer
Hej, jag(Therese) och Linn har nu skaffat en blogg tillsammans, jag har fixat en design, va tycks?:)
info om Therese:
jag heter Therese;) och är 13, snart 14 år, jag rider men har ingen egen häst. jag har 2 medryttarponnysar, och 1 sköthäst(Fabienne) jag bloggar även på denna bloggen!:)
om ni har några frågor är det bara att ställa dem i en kommentar!:)
mer info kommer om Linn sedan!:) Linn bloggar även på bloggen som ni kommer till om ni trycker här
Therese:
Fabienne:
sötis!♥
här är våran header
blev väldigt nöjd!:)
Kommentarer
Postat av: MatildaE

Supah fin design

2012-04-27 @ 16:55:44
URL: http://pussmulen.blogg.se/
Postat av: Therese

1.Ni har en jätte fin header.

Och rider du på Råda Ridklubb?

För det finns ju en häst där som heter som din sköthäst.

2012-04-27 @ 17:02:06
URL: http://tessryra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"


RSS 2.0