verkar som några redan fastnat?:)

2012-04-28 | 09:10:48 | Kategori: Therese- okategoriserat | 0 kommentarer
verkar som om några redan har fastnat för våran blogg??:) haha xd

godmorgon på er alla!:)
va ska ni hitta på idag? jag ska va hemma och har inget bestämt, ska vara ute i detta underbara väder!:)
fick en jätte gullig kommentar, men tror hon skrev fel på sin blogg sida, för det går inte att hitta hennes blogg:( synd synd!
vi hörs senare, kanske gör jag till och med en videoblogg?:) hade det vart kul!?
för er som inte vet är mitt stooora intresse hästar och att fota, så det kommer bli en hel del bilder här!:)
min lille prins:
Canon EOS 1100D, objektiv: teleobjektiv 100-400 mm foto: jag
en söt ponny på rådas påskhopp tävling:
hörs senare sötisar!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"


RSS 2.0