godmorgon!

2012-05-20 | 11:58:29 | Kategori: Therese- Hästar | 4 kommentarer
godmorgon!:)
har precis ätit frukost!:)
Simone vaknade nu.
idag har vi inga planer...
va ska ni gö idag?
iallafall, vi hyrde ju häst igår, o för mig gick de skit bra!:) jag hade Felicia!
för Simone gick det mindre bra som hade Pikachu. han var väldigt fråt och vägrade stå still.
men först värmde vi upp med lite trav o en galopp i padocken, sen red vi ut, skiiit mysigt men de va typ då pikachu blev jobbig. så simone galopperade inte särskilt mycket, Felicia var väldigt framåt i galoppen, haha sen gick vi till padocken o red lite där, och simone skulle filma mej i galoppen, o då skulle ja fatta galopp från skritt vilket jag hade gjort innan men felicia va värsta taggad, sp hon fick en bockatack haha, simone fick de på film, som kanske kommer ut på bloggen, fast de syns typ ingenting på filmen då simone dtår långt ifrån.. haha kul vare iallafall.
sedan skulle vi gå hem,  o vi va skiiiit törstiga så vi stannade i skogen o drack från en bäck HAHAHAH de e sååååå typiskt mej o simone... i vi gick typ på "uptäcksfärd" hahaha. hade en gör mysig dag o när vi kom hem väntade tackos, som vi typ gjorde själv, mamma hade stekt köttfärs, vi kom hem vid typ 9 sen hade vi en mysig spakväll!:)
lite bilder på mina(Therese) cupcakes:
simones;
ute på våran "picknick" på min tomt! min cupcake(Therese)
simones:
Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

dv; jag har tenta imorgon, själv?

2012-05-20 @ 12:12:55
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Sofie-allroundponnysar

Sv: iett tidigare inlägg idag skrev vi att de kommer senare! Så ja kanske ikväll!!!!<3

2012-05-20 @ 18:44:13
URL: http://allroundponnysar.blogg.se/
Postat av: Sofie & amanda - Allroundponnysars

bilder e uppe om du ville se!:)

2012-05-20 @ 19:09:15
URL: http://allroundponnysar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej jag har en fråga, jag skulle vilja ladda ner typsnitt till mitt photoshop men när jag kompierar mappen till kontrollpanelen står det att det inte är nåt giltigt typsnitt :( vet du varför eller hur man gör??

2012-05-20 @ 19:21:48
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"


RSS 2.0